Sklep internetowy MAXXIS dostępny pod adresem https://oponymaxxis.pl  prowadzony jest przez MERIDA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu (41-800) przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej 35, wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000019537 z kapitałem zakładowym: 135.000,00 zł, NIP: 631-23-00-850, REGON: 008174780, adres poczty elektronicznej: [email protected]

Spis treści:

I. Postanowienia ogólne
II. Rodzaj świadczonych usług
III. Warunki korzystania ze strony przez Klienta
IV. Przyjmowanie i realizacja zamówień
V. Wysyłka towarów
VI. Ceny towarów
VII. Formy płatności
VIII. Reklamacje
IX. Prawo do odstąpienia od umowy
X. Dane Osobowe
XI. Postanowienia końcowe

I.  Postanowienia ogólne

Do poprawnego działania sklepu internetowego wymagane jest  spełnienie przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient wymagań technicznych wskazanych poniżej:

  • komputer, laptop, tablet lub inne urządzenie multimedialne posiadające dostęp do Internetu z aktualną wersją  przeglądarki internetowej typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera,
  • aktywny adres e-mail,
  • włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi Javascript,

W systemie komputerowym Klienta mogą zostać zapisane pliki cookies. Więcej informacji o plikach cookies, znajdziesz w polityce cookies, dostępnej na naszej stronie internetowej.

MAXXIS dokłada wszelkich starań aby usługi świadczone w ramach sklepu internetowego były na najwyższym poziomie. Z uwagi na konieczność przeprowadzania bieżących konserwacji, przeglądów, wymiany sprzętu lub też rozbudowę lub modernizacje strony mogą wystąpić czasowe zawieszenia dostępności sklepu internetowego.

Sklep internetowy MAXXIS realizuje zamówienia wysyłkowe na terenie Unii Europejskiej.

II. Rodzaj świadczonych usług

  1. Udostępnienie informacji o dostępności oraz charakterystyce towarów dostępnych w sklepie internetowym oraz sklepach stacjonarnych MAXXIS.
  2. Rejestracja konta użytkownika, pozwalającego na składanie zamówień w sklepie.
  3. Newsletter – wysyłka informacji handlowych nt. oferty sklepu oraz aktualności dotyczących sklepów MAXXIS dokonywana na podany przez Klienta adres e-mail, za wyraźną zgodą Klienta.
  4. Pośrednictwo w realizacji kredytów ratalnych.
  5. Udostępnienie szybkich płatności online w systemie iMoje.
  6. Zawieranie umów kupna-sprzedaży.
  7. Rezerwacja towarów odbieranych osobiście w sklepach MAXXIS.

III. Warunki korzystania ze strony przez Klienta 

Klient korzystający ze strony Sklepu Internetowego zobowiązany jest do :

  • podawania udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego formularzach wyłącznie danych prawdziwych i aktualnych. MAXXIS nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienia w dostarczeniu zamówień w przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych,
  • korzystania z usług i funkcjonalności udostępnionych przez MAXXIS w sposób zgody z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu oraz przyjętymi zasadami współżycia społecznego,
  • nie dostarczania  przez lub do systemów informatycznych MAXXIS treści mogących powodować przeciążenia systemów informatycznych lub zachwiania w pracy tych systemów oraz naruszających dobra osób trzecich,
  • nie dostarczania treści zawierających informację niechcianą (spam).

IV. Przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Zamówienia przyjmowane są poprzez prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej Sklepu. W zamówieniu Klient dokonuje wyboru zamawianych towarów, sposobu płatności oraz sposobu i miejsca dostawy.
  2. Wypełnienie formularza jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym. Niezbędne jest podanie imienia, nazwiska, danych teleadresowych  umożliwiających kontakt i wysyłkę zamówionego towaru oraz wystawienia prawem wymaganych dokumentów takich jak faktura VAT. Aby usprawnić proces składania zamówień Klient może założyć konto.
  3. Wysłanie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży na warunkach podanych w zamówieniu i aktualnej wersji regulaminu.
  4. W przypadku sprzedaży wysyłkowej zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep.
  5. W przypadku zamówienia z odbiorem osobistym potwierdzenie gotowości towaru do odbioru oznacza Rezerwację towaru w danym sklepie. Umowa sprzedaży zawierana jest w momencie odbioru zarezerwowanego towaru w sklepie.
  6. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Klient jest niezwłocznie powiadamiany o brakującym towarze i podejmuje decyzję co do dalszej realizacji zamówienia.
  7. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub zrezygnować z zamówienia do momentu przekazania zamówienia do wysłania. Zmiany w zamówieniu mogą opóźnić jego realizację. Zmiany w zamówieniach, lub zmiany dotyczące adresu wysyłki, zwrotu płatności można dokonać kontaktując się na wskazany adres e- mail [email protected]
  8. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli Klient dokonał wpłaty należności za towar, cała kwota zostanie zwrócona bezzwłocznie, najdalej w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o rezygnacji.
  9. W sytuacjach wzbudzających wątpliwość co do treści zamówienia lub danych Klienta, pracownik Sklepu Internetowego może skontaktować się z Klientem telefonicznie lub e-mailem w celu wyjaśnienia wątpliwości.
  10. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży (paragon, lub na życzenie faktura imienna lub VAT).
  11. Zamówienia można składać przez całą dobę, z wyjątkiem przerw związanych z pracami konserwacyjnymi lub serwisowymi. Zamówienia złożone w niedzielę i święta będę przyjęte do realizacji w pierwszym dniu  roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  12. Sklep Internetowy może okresowo sprzedawać towary po obniżonych cenach w związku z organizowanymi przez MAXXIS akcjami promocyjnymi, sezonowymi obniżkami cen. Obniżone ceny towarów obowiązują wówczas tylko w okresie wskazanym na Stronie sklepu i do wyczerpania zapasów towarów objętych obniżką ceny.

V. Wysyłka towarów

1. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej, na adres wysyłki podany przez Klienta w zamówieniu. Towar można również odebrać osobiście w jednym ze sklepów stacjonarnych sieci MAXXIS, wymienionych na stronie oponymaxxis.pl.

2. Zamówienia przekazywane są do wysyłki w termie 1-2 dni od dokonania Płatności (w przypadku przesyłek „za pobraniem” od daty złożenia zamówienia). Firma kurierska dostarcza przesyłki na następny dzień roboczy ( od poniedziałku do piątku) od nadania. W wyjątkowych przypadkach – gdy kilka zamówionych towarów znajduje się w różnych sklepach, lub towar sprowadzany jest na indywidualne zamówienie Klienta – czas realizacji może się wydłużyć, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

3. W przypadku wysyłki towaru za granicę Polski, czas dostawy wynosi 3-5 dni.

4. Koszt transportu firmą kurierską zależny jest od sposobu płatności za zamówienie oraz wartości zamówienia. Koszty transportu wymienione są w poniższej tabeli:

Dostawa na terenie PolskiWartość zamówienia
do 500 PLNpowyżej 500 PLN
Sposób płatnościpłatność z góry (wpłata na konta, transferuj.pl, raty)15 PLN0 PLN
płatność przy odbiorze (pobranie)20 PLN5 PLN
dostawa na terenie UEwartość zamówienia
do 800 PLNpowyżej 800 PLN
Austria100 PLN115 PLN
Belgia100 PLN115 PLN
Bułgaria110 PLN125 PLN
Chorwacja150 PLN165 PLN
Czechy100 PLN115 PLN
Dania100 PLN115 PLN
Estonia100 PLN115 PLN
Finlandia110 PLN125 PLN
Grecja150 PLN165 PLN
Hiszpania150 PLN165 PLN
Holandia100 PLN115 PLN
Irlandia150 PLN165 PLN
Litwa100 PLN115 PLN
Luksemburg100 PLN115 PLN
Łotwa100 PLN115 PLN
Niemcy100 PLN115 PLN
Portugalia150 PLN165 PLN
Rumunia110 PLN125 PLN
Serbia150 PLN165 PLN
Słowacja100 PLN115 PLN
Słowenia110 PLN125 PLN
Szwecja110 PLN125 PLN
Węgry100 PLN115 PLN
Wielka Brytania i Irlandia Północna110 PLN125 PLN
Włochy110 PLN125 PLN

5. Za dodatkową opłatą, na terenie Polski dostępne są indywidualne opcje dostawy takie jak:

– doręczenie przesyłki w sobotę – koszt wysyłki + 15 PLN

– doręczenie przesyłki następnego dnia roboczego do godziny 12:00 – koszt wysyłki + 30 PLN

– doręczenie przesyłki następnego dnia roboczego do godziny 9:30 – koszt wysyłki + 60 PLN

– doręczenie przesyłki następnego dnia o wybranej godzinie (+/- 20 min.) w zakresie 10:30 -16:00 – koszt wysyłki + 30 PLN

6. Towary objęte promocyjnymi cenami będą wysyłane zgodnie z kolejnością zamówień.

VI. Ceny towarów

1. Ceny towarów na stronie Sklepu podane są w walucie polskiej (PLN) i zawierają podatek VAT. Kwota za towar obejmuje wszystkie składniki konieczne do zapłaty za przedmiot sprzedaży Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki

2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów, wprowadzanie nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Zmiany te nie mają wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny.

3. Przez cenę regularną rozumiana jest cena produktu, obok której nie wyświetlona jest przekreślona stara cena.

VII. Formy płatności

1. Klient może wybrać następujące formy płatności w przypadku dostawy na terenie Polski:

  1. płatność gotówką kurierowi, przy odbiorze towaru (tzw. pobranie),
  2. przedpłata na konto w formie przelewu elektronicznego, bankowego lub wpłatę w urzędzie pocztowym,
  3. przedpłata poprzez system transferuj.pl – kartą kredytową lub szybkim przelewem online,
  4. raty za pomocą systemu ratalnego dostępnego na stronie sklepu.

2. Klient może wybrać następujące formy płatności w przypadku odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym MAXXIS:

  1. przedpłata na konto w formie przelewu elektronicznego, bankowego lub wpłatę w urzędzie pocztowym
  2. przedpłata poprzez system transferuj.pl – kartą kredytową lub szybkim przelewem online,
  3. raty za pomocą systemu ratalnego dostępnego na stronie sklepu.
  4. w przypadku gdy  zamawiany towar znajduje się w sklepie, w którym ma nastąpić odbiór, możliwe jest opłacenie zamówienia przy odbiorze – po uprzednim uzgodnieniu z obsługą Sklepu.

3. W przypadku dostawy poza granicę Polski płatność dostępna jest w formie przedpłaty przelewem bankowym.

4. W przypadku przedpłaty na konto czas oczekiwania na wpłynięcie płatności to 2 tygodnie.  Po tym czasie Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia. Termin ten może być przedłużony wskutek indywidualnych ustaleń. Płatność poprzez system transferuj.pl jest dostępna w ciągu 15 minut od zatwierdzenia formularza zamówienia przez Klienta na stronie Sklepu.

5. W przypadku wybranych produktów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie. Informacja o tym zostanie podana najpóźniej w momencie zawarcia umowy sprzedaży

6. Płatność za zamówienia realizowane na terenie Polski przyjmowana jest w walucie polskiej (PLN).7. Waluta płatności przyjmowanej zza granicy w każdym przypadku powinna być konsultowana z obsługą sklepu.8. Zamówienie z odbiorem osobistym przyjmowane jest do realizacji po otrzymaniu przez Sklep wpłaty za zamówienie.

VIII. Reklamacje

1. Reklamacje dotyczące działania serwisu oponymaxxis.pl powinny być składane przy pomocy środków trwałych (np. e-mail, list polecony). Zostaną one rozstrzygnięte w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.

2. Wszystkie towary dostępne w Sklepie są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.

3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

– uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,

– niezgodności towaru z opisem zawartym w zamówieniu,

– wad fabrycznych.

4. W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych lub braków, powstałych podczas transportu prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności kuriera. Protokół nie jest niezbędny do złożenia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie.

5. W przypadku stwierdzenia podstawy do reklamacji z tytułu wad fabrycznych lub niezgodności towaru z opisem, Klient ma prawo do reklamacji towaru z tytułu rękojmi lub gwarancji.

6. Reklamowany towar należy odesłać na adres z którego wysłany został towar (opisany na paragonie przez „PS:”, „P. spr.”, „Punkt sprzedaży:” lub „miejsce instalacji”), wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (dostępny  w zakładce „Dokumenty do pobrania”), oraz dowodem zakupu. Protokół dotyczący reklamacji może być dostarczony również za pomocą dowolnego środka trwałego (poczta elektroniczna, list polecony).

7. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep reklamowanego towaru, wraz z kompletem dokumentów. Reklamacje dotyczące produktów rozpatrywane są zgodnie z zapisami Ustawy o prawach konsumenta ( Dz.U. 2014 poz. 827).

8. W przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty transportu reklamowanego towaru pokrywa sklep. W przypadku uznania reklamacji za bezzasadną koszty transportu reklamowanego towaru pokrywa Klient.

9. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

IX. Prawo do odstąpienia od umowy

1. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne.

2. Warunkiem zachowania terminu odstąpienia od umowy jest przesłanie oświadczenia o odstąpieniu w ciągu 14 dni od daty wejścia w posiadanie danego towaru. Oświadczenie może być przesłane za pomocą dowolnego środka trwałego (np. e-mail lub list polecony). Klient zobowiązany jest odesłać zwracany towar najdalej w ciągu 14 dni od daty złożenia pisma o odstąpieniu od umowy. TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA ADRES: MERIDA POLSKA Sp. z o.o. MAGAZYN-Sklep internetowy ul. Zagórska 159 42-600 Tarnowskie Góry

3. Zwracany towar należy odsyłać w opakowaniu zapewniającym zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem, razem z otrzymanym wraz z nim dokumentem sprzedaży i wypełnionym formularzem zwrotu (jeżeli nie został przesłany wcześniej).

4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru i kosztu przesyłki towaru do Klienta, jeśli został naliczony. Pieniądze zostaną zwrócone bezzwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty transportu zwracanego towaru do Sklepu pokrywa Klient.

5. Kwota należna z tytułu odstąpienia od umowy sprzedaży zostanie przekazana tą samą drogą, którą nastąpiła wpłata, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób przekazania tej kwoty.

6. Prawo do odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w przypadku towarów przygotowanych specjalnie dla Klienta, zgodnie ze złożonym przez niego zamówieniem lub służących zaspokojeniu jego indywidulnych potrzeb.

X. Dane Osobowe

1. Administratorem danych  osobowych Klienta jest :

Merida Polska Sp. z o.o. ul. M. Skłodowskiej-Curie 35 41-800 Zabrze  wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000019537 z kapitałem zakładowym: 130.000,00 zł, NIP: 631-23-00-850, REGON: 008174780

2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta, zawarcia umowy Sprzedaży, przesłania zapytania, dokonania Rezerwacji, zapisania się na newsletter, korzystania z innych usług elektronicznych

3. Dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich przez osoby nieupoważnione.

4. Dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży, realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną min założenia konta, dostarczenia newslettera,, marketingu bezpośredniego, profilowania pod kątem marketingowym, udzielenia odpowiedzi na zapytanie.

5. Odbiorcami danych mogą być przewoźnicy realizujący dostarczanie przesyłek, podmioty świadczące usługi płatności elektronicznych lub za pośrednictwem kart płatniczych, banki przy zakupach na raty, usługodawcy w obszarze działań marketingowych, dostawcy IT

6. Klient ma prawo dostępu do danych, w tym uzyskania kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, wycofania zgody gdy dane są przetwarzane na podstawie zgody, wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych.

7. Szczegółowy opis zarządzania danymi osobowymi dostępny jest w dziale Polityka prywatności.

XI. Postanowienia końcowe

1. Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

2. Sklep dokłada staranności, aby treść oferty sprzedaży towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, konfiguracji, dostępności itd.) – ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie realizacji zamówienia.

3. Wysyłka roweru wiąże się z jego częściowym demontażem. Dla zachowania pełnej gwarancji Klient zobowiązany jest dokonać montażu roweru w specjalistycznym serwisie.

4. Wszelkie informacje, materiały, zdjęcia zawarte na stronie www.oponymaxxis.pl objęte są zakazem kopiowania i rozpowszechniania.

5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta.

6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie oponymaxxis.pl. Klienci zostaną poinformowani o zmianie regulaminu poprzez informacje zamieszczoną na stronie Sklepu Internetowego. Zmiana Regulaminu nie będzie dotyczyła Klientów, którzy zakupili towar przed zmianą Regulaminu.

7. Zapytania dotyczące produktów za pośrednictwem e-maila lub formularzy na stronie nie mają wpływu na zakres umowy sprzedaży.

8. Wszelkie uwagi, pytania i sugestie związane z działaniem strony oponymaxxis.pl i Sklepu prosimy kierować na adres [email protected]

Dodaj komentarz